2015. március 8., vasárnap

20. Rész

Anne 

Bementem Matt-el a szobába és beszélgettünk egy picit majd haza kísért. 
-Matt. Kérdezhetek valamit?
-Persze. Mond.-mosolyodott el.
-Tudod én megyek Floridába és szeretném ha velem jönnél.-mondtam miközben egy mosoly ült ki az arcomra.
-Hát nem is tudom.-mondta majd az egyik kezével megfogta a nyakát.
-De ha nem akarsz nem muszáj.-mosolyodtam el halványan.
-De szeretnék veled menni.-mondta és megfogta a kezeim.-Csak nem tudom Rose mit szólna hozzá.
Ja hogy most már érdekli az is hogy Rose mit mond, mert eddig nekem nem úgy tűnt. 
-Igaz.-beleegyeztem, mert tényleg igaz volt.
Nem tudom hogy mi ütött belém hogy ilyet kérdezzek tőle. 
-Hát ti?-kérdezte Rose.
Gyorsan kirántottam a kezem Matt szorításából, és meredt szemmel néztem Rose-ra.
-Csak hazakísértem.-mosolygott Matt.
-Ó.-mosolygott Rose.-Tényleg?
-Tényleg. Tudod, nagyon nehéz ez most nekem Jai-t pedig nem nagyon csípem és Matt hazakísért.
-Hát jó.-mondta Rose majd sarkon fordult és elment. 
-Szerinted most haragszik rám?-kérdeztem 
-Nem biztos.-mosolyodott el.-Amúgy mikor mész Floridába?
-Holnap reggel. 
-Akkor elmegyek veled.-mosolygott.
-Köszönöm.-mondtam majd megöleltem.
-Nincs mit.-mondta és csókot nyomott a homlokomra majd elment.
Végig követtem a szememmel ahogy elmegy. Rose-hoz ment. Bementem a házba, fel a szobámba és összepakoltam néhány dolgot amit viszek magammal. 1-2 órát töltöttem pakolással amikor hangos kopogás szűrődött be. Lementem ajtót nyitni. Rose az.
-Szia Rose.-köszöntöttem.
-Szia.-válaszolt.
-Mi a baj?-kérdeztem. 
Rose sírni kezdett és elkezdte szidni Matt-et.
-Állj!-mondtam.-Gyere be majd ott megbeszéljük.
Bejött és elmondta hogy Matt szakított vele, mert egy másik lányt szeret. 
-És tudod Anne.-mondta és nagy levegőt vett.-Én azt is tudom ki az a lány.
A szívem megugrott.
-Ki az?-kérdeztem.
-Te.-mondta majd felállt az ágyról.-Tudom hogy nem véletlen láttam meg azt amit láttam, és láttam azt is amikor itt smároltatok a házatok előtt.-kiáltozott.-És azt is tudom hogy holnap elmentek. Ott voltam mindenhol.-hisztérikus nevetés tört ki belőle.-Tudod mi jár annak aki hazudik és átvágja a barátnőjét?-kis szünetet tartott.-Nem? Akkor segítek. Büntetés jár neki.-karba tette a kezét.-Nagy büntetés.
-Rose kérlek.-mondtam.
-Hallgass!-kiáltott majd elővette a telefonját.
Írt egy üzenetet és másodpercek múlva hangos kopogás szűrődött át az ajtón. Rose rohant kinyitni. Két magas férfi lépett be rajta. Rose felém mutatott mire a két férfi felém indult. Elkapták a karom és az ajtó felé kezdtek rángatni. Sikítozni kezdem és kiabálni. 
-Hallgass már Anne.-szólalt meg egy férfi hang.
Jai lépett be az ajtón egy hatalmas mosollyal az arcán. Hirtelen világítani kezdett a nyakláncomban a kő. Elhallgattam. 
-Nyaklánc aktiválva?-kérdezte Rose nevetve.
-Nyaklánc aktiválva.-ismételte Jai és elnevette magát.-Na vigyétek.-mondta és az ajtó felé biccentett a fejével.

Nincsenek megjegyzések: