2015. január 2., péntek

10. Rész

Kocsi ajtó csapódásokat hallottam majd azt hogy elmentek. Mat egy szemét dög.

****
Másnap reggel a kórházban ébredtem. Hirtelen nem tudtam miért vagyok itt, aztán eszembe jutott minden. Hallottam hogy szüleim veszekednek, de nem nagyon értettem hogy miért. 
-Hogy kerültem ide?-kérdeztem elcsukló hangon.
-A barátod aki haza kísért tegnap előtt délután ő talált meg és hívta ki a mentőket.-mondta apa.
-Liam? És ő most hol van?
-Nem olyan rég ment el, Rose is itt volt.
-Rose?
-Igen, Rose.
-Mikor mehetek haza?
-Holnap.
-Alig várom hogy szombat legyen nem szeretem a kórházakat.
-Tudjuk.-mosolygott anya.
Egy nap a kórházban nagyon lassan telik. Persze megtudtam győzni anyuékat hogy nyugodtan menjenek haza, és hagyjanak egyedül imádott könyvemmel. Sikerült lerázni anyuékat és jött Rose.
-Szia Rose.
-Szia Anne.
-Hogy vagy?
-Ezt inkább én kérdezhetném.-nevetett.
-Igaz.-mosolyogtam
-Ezt olvasom én is.-mondta és elvette a könyvet az asztalról.
-És hol tartasz?
-120.oldal érdekes könyv.
-Tudom.
Beszélgettünk még Rose-zal aztán ő haza ment és én végre egyedül maradtam. Olvasgattam majd elaludtam. Másnap reggel már csak azt vártam hogy jöjjenek a zárójelentéssel és hagy menjek haza. 11 óra tájban megkaptam és indultam haza anyuékkal. 

****
Fél tizenkettőre otthon is voltunk. Le sem ültünk de már kopogtattak komolyan mintha valaki lesben állt volna és várta volna hogy mikor érünk haza.
-Anne, téged keresnek.-kiáltott apa.
-Megyek.-mondtam és elindultam az ajtó felé.
-Oh szia Liam.-mosolyogtam.
-Szia Anne.-féloldalasan mosolygott.-Van kedved eljönni sétálni?
-Persze, menjünk.
Elindultunk. Sétáltunk és beszélgettünk tök értelmetlen dolgokról. 
-Sajnálom Anne.
-Mit?
-Sajnálom ami veled történt, és mielőtt még azt mondanád nem tehetek róla de igen én voltam az a srác a kocsiban nem tudtam mit tenni segíteni akartam de nem bírtam. Mat valamit csinált velem nem tudom hogy csinálja mindenkivel ezt csinálja nem tudom hogy de megteszi megesküdtem neki nem mondok senkinek semmit róla, de úgy érzem neked tudnod kell. Sajnálom.
-Liam te.-hangom elcsuklott szemeimbe könnyek gyűltek..-te ott voltál.
-Igen Anne ott voltam és mondom sajnálom én nem tudom hogy csinálja Mat. Azt tudom hogy rajtad is beakarta vetni de nálad nem használt Anne nem tudom hogyan de te más vagy. Anne nagyon vigyázz magadra Mat olyanokat keres mint te.
-Mint én? Akkor miért akart megölni? 
-Nem tudom. Annyit tudok mondani hogy az összes Black vezetéknevű ilyen.
-De mik ezek?-kérdeztem és aztán jutott eszembe hogy Black Adrew is Black és anyu barátja is Black, Erick Black.
-Nem tudom mik de azt igen hogy nagyon veszélyesek.
-Akkor Rose is veszélyben van anya is és én is.-csuklott el a hangom.

Nincsenek megjegyzések: