2015. január 9., péntek

13. Rész

/Mat szemszöge/

Csak tíz perc telt el amióta ott hagytuk Anne-t és már hiányzik. Nem tudom mi van velem talán szerelmes lennék? Kizárt, soha nem nem az nem történhet meg- tiltakoztam, de hiába talán tényleg megtetszett.
-Mi van veled Mat?-kérdezte Jai és oldalba bökött.
-Miért?
-Hát csak mert olyan fura vagy. Amúgy miért kérted hogy menjek oda?
-Csak mert Anne azt kérdezte hogy megismerhet-e majd valamikor.-mosolyodtam el.
-Amúgy Anne-nak van barátja?-húzogatta fel a szemöldökét.
-Szerintem nincs. Miért kérdezed?
-Csak mert gondoltam bepróbálkozok nála.
Hogy mi?-csattantam fel gondolataimban. Anne tetszik neki is? Ez nem lehet igaz. Jai-nek ezerszer több esélye van.
-Próbálkozni lehet.-nevettem el magam.
-Úgyis össze jön. Ha nem így akkor majd úgy.
-Most mire gondolsz?-néztem rá értetlenül.
-Rózsakvarc.-mosolyodott el.
-Az mi?
-Egy kő. Gyönyörű és a lányok nem tudnak ellenállni neki. Ja és nagyon ritka is nem lehet ezt minden sarkon találni.
-Akkor neked hogy-hogy van?
-Családi ereklye vagy mi?
-Értem.
A beszélgetés részemről ennyi volt. Nem tudom hogyan de szereznem kell egy olyan nyakláncot. De minek is? Anne úgysem érezne irántam mást. Semmi értelme ennek az egésznek. A szerelem szar.
Vissza mentem Anneékhez, kopogtattam de nem jött ki senki. 
-Gondolom nincsenek itthon.-szólalt meg mögöttem valaki. 
Hirtelen megfordultam és Andrew-t láttam magam mögött.
-Te mióta vagy itt?-kérdeztem.
-Tegnap jöttem.-mondta és közeledett felém.
-Az jó.-mondtam és elmentem a közeléből.
Andrew-val legalább egy éve nem tartottuk a kapcsolatot, és az elválásunk sem volt túl testvéries.
-Ugyan Mat. Én már rég elfelejtettem.
-Ja hallom. Amúgy igen jól van Rose.
-Jaj Mat. Miért csinálsz ekkora számot belőle?
-Mert mondjuk majdnem megölted Rose-t. 
-De nem direkt volt.
-Jaj semmi gond azóta bosszút álltam már a barátnődön.
-Nincs barátnőm Mat.
-És Anne?
-Ne ezt ugye nem mondod komolyan.-fogta meg a vállam és megrántott.
-De igen. Azóta van egy csini monoklija.-rántottam meg a vállam.
-Ezt még megbánod!-kiáltott rám és eltűnt.
Ezt hogy csinálta? Neki nem is volt teleport képessége. Mostantól nagyon vigyáznom kell Rosera. Nem bánthatja Andrew még egyszer nem.

Nincsenek megjegyzések: